2

O Conan

W tej serii Conan ucieka z niewoli i na starożytnej Atlantydzie zdobywa magiczny miecz. Bóg Conana, Crom, informuje go, że jego przeznaczeniem jest zostać królem (motyw zapożyczony z wcześniejszych wydań), zaraz po tym jak chłopak zabije złowieszczego czarownika, Hissaha Zuhla. Zuhl (Jeremy Kemp) skutecznie uciemiężył mieszkańców ojczyzny Conana, Cymerii. Co więcej, poprzez swe niecne, magiczne uczynki, oszustwa i zastraszanie innych przejął kontrolę nad okolicznymi ziemiami. Hissah Zuhl jest niewątpliwie najstraszniejszym czarnym charakterem serii. Odpowiada on za śmierć rodziców Conana, których młodzieniec pragnie pomścić. Zuhl wie, że jeżeli nie zabije Conana pierwszy, zginie z jego ręki, dlatego robi wszystko, co w jego mocy, by dopaść młodzieńca. Ponadto, Conan chce się zemścić na hordzie wojowników Zuhla i wszystkich czarownikach oraz książętach, którzy zawarli z jego wrogiem porozumienie. Conan tworzy swoją armię, do której należą Zzeben, Karella, Bayu i Otli, sprytny karzeł. Czy zdołają pokonać Zuhla?